»Ali bi moral prodajalec vprašati potrošnika, ali mu izroči račun na drug način? Tukaj je luknja in lahko se zgodi, da potrošnik ne bi dobil računa na noben način.«
»Brez računa potrošnik težko dokazuje, kaj je kje kupil in kakšna je bila cena.«
»Ko imajo potrošniki račun, namreč veliko lažje uveljavljajo svoje pravice, kot sta garancija, uveljavljanje stvarne napake in druge.«
»Računi so pomembni!«
»Ta naš zakon ne velja več, uporabljal se je do 31. maja. Če zdaj agencija ali potrošnik odpove potovanje zaradi izrednih okoliščin, mora dobiti denar nazaj po 14 dneh od odpovedi pogodbe.«
»Vrednotnica nikoli ni bila obvezna, agencije so to predstavljale ljudem. Kar ni res. Potrošniki se morajo sami odločiti, ali bodo zahtevali vrednotnico ali pa denar. Razlika je samo v tem, v kolikšnem času so upravičeni do vračila denarja.«
»Boni so samo plačilno sredstvo, nič drugega, se pravi, ponudnik dobi denar enako, kot če bi potrošnik plačal na licu mesta, samo da z nekim 15-dnevnim zamikom.«
»Marsikateri potrošnik ob obvestilu operaterja nekaj mesecev po podpisu pogodbe o vezavi, da se bo cena paketa zvišala za dva evra, na primer, niti ne ukrepa.«
»Prave konkurence pa ni. S tem se ukvarjamo že leta, vendar nam ni uspelo preprečiti teh praks.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju